
3 eenvoudige stappen om uw documenten goed te keuren en te ondertekenen

Bereid uw documenten voor
Upload uw documenten, bepaal de ondertekenaars, de volgorde en de ondertekeningsmethoden.

Ondertekenen en goedkeuren
Uw contacten tekenen via e-mail, bericht, itsme® of .beID op het apparaat naar keuze.

Bewaak het proces
Controleer de status van documenten en krijg op elk moment toegang tot uw digitale archief.

Efficiëntieverbeteringen
door omslachtige handtekeningprocedures te digitaliseren.

Vertrouwen en naleving
met een RGPD-conforme oplossing die juridisch bindende handtekeningen biedt.

Comfort en gemak
voor collega’s en klanten door soepele ondertekeningsprocessen mogelijk te maken.

Groen en duurzaam
vermindering van het papierverbruik met 25% om de weg vrij te maken voor een papierloos kantoor.

Blijf in controle
toezicht op de stroom van goedkeuringen en verzending van automatische herinneringen.

Kies de handtekeningmethoden
de gepaste methode in alle omstandigheden: SMS, e-mail, itsme® of .beID.